יום שני, 16 במאי 2016

כתר על ראשך, נערה...

הדשא אצל השכנה תמיד ירוק יותר נכון? או במקרה הזה השיער של השכנה.
תמיד אנחנו מסתכלים על מה שאין לנו, אנחנו רוצות את הציצי שיש לזאת, את הרגליים שיש להיא.
אלה שיש להן שיער חלק רוצות תלתלים, והמתולתלות לא מבינות איך אפשר שלא לאהוב שיער חלק!
ולא חסר בנות שצובעות לבלונד כי מרלין מונרו אמרה שהן נהנות יותר, אבל אני מכירה באופן אישי מישהי אחת שצובעת את הבלונד שלה לשחור!!
אני חושבת שזה מנגון כזה שיש לנו כבני אדם תמיד אנחנו רוצים מה שלא יכול להיות לנו, וכשיש לנו אותו אנחנו רוצים משהו אחר.
ואני תמיד רציתי שיער מלא יפה בריא מבריק, כל הפרסומות האלה של הבחורה שרצה במדרגות והשיער שלה מתבדר לו ברוח כולו יחידה של משי זזה..כזה.
אז אני כבר גדולה ואני יודעת שזה הרבה תלוי במי אמא ואבא שלי (אבא שלי בעל שיער מלא והוא בן 70 חזק ומלא כמו דשא!) ואמא שלי פחות.. תנחשו ממני אני קיבלתי את השיער?!
עכשיו יש ככ הרבה פתרונות בשיער, כל יום ממציאים משהו חדש, את יכולה בשעה להפוך מקצוצת שיער למחלפות שמשון!
צבע,נפח הכל אפשר לעשות.
אבל.... (תחשבו שאתן במועדון לילה ואני אבי נוסבאום...)
צבע הורס את השיער אלא אם כן אתן משתמשות בצבע אורגני וירוק בלי כל מה ששורף את סיב השערה.
תוספות זה ענין זמני והן מניסיון אישי אחרי תקופה פשוט נמאסות ואת רוצה ומורידה הכל בבית כי לא משנה מה "ינסו למכור לכן" להרגיש טבעי זה לא.
אז מה אנחנו יכולים לעשות בשביל לשמור על מה שיש לנו בריא,יפה וחזק כל אחת במה שאלוהים נתן לה.


לטפל בשיער הטבעי שלנו הכי טוב שאנחנו יכולים בעזרת תכשירים טובים ואיכותיים.
לאכול בריא (כי אנחנו מה שהגוף שלנו, במקרה שלי הרבה במבה), לשתות לשתות ולשתות מיים!
לישון 8 שעות ביום לפחות, ולא לחשוף את השיער לשמש חזקה מדי או כלור ומי מלח.
אבל אתן אומרות קיץ, בריכה ים איך עוד נברח מהחום??
אלה הפתרונות שלי לעיצוב וטיפוח שיער בריא יפה ומלא, אפילו מבריק כמו בפרסומות האלה.
חברת Amika ישראל פנתה אליי ויחד החלטנו להציג לכם את המוצרים שלא רק ישמרו לכן על השיער אבל יטפלו בו תוך כדי עשייה. ואם תקפידו על אוכל שתייה שינה ושמירה עליו מנזקים סביבתיים תוכלו לראות תוצאות מדהימות.
אחרי שהיייה ארוכה בשמש (בואו נסכים שתקפידו על כובע רוב הזמן, יש מצא מצחיות מדליקות) אבל אם לא.
אני ממליצה לחפוף את השיער בשמפו מותאם לסוג השיער שלכן, במקרה שלי זה ה: Salt Free Clarifying Shampoo
ללא כימיקלים: מלחים, ברזל,עופרת,SLS,פרבנים,סיליקון וכל שאר הג'יפה הזאת ועשיר באוביפליחה (GOOOGLE IT).
להקפיד על 2 חפיפות, ראשונה לניקוי הקרקרפת,שנייה לניקוי השיער עצמו. לאחר שאני מייבשת עם מגבת טוב טוב את השיער והוא בין לח ליבש אני מרססת אותו ב- The Wizard זה בעצם מין פריימר לשיער שיגן עליו מפני הייבוש המלאכותי באמצעות פן, למרות שגם הפן שלי הוא מתוצרת AMIKA מי שרוצה יכולה לקרוא עליו בפוסט הזה.




אני מייבשת עד שכמעט כל השיער יבש לגמרי, אני עוצרת ואני מורחת רק על האורך של השיער כמה טיפות של שמן טיפולי נכון, זה נשמע די מפגר.
הרי השיער שלי הוא שמנוני אז למה אני מורחת עליו עוד שמן???
אני אגיד לכם למה כי הוא נספג בקלות הוא לא משאיר עליו לא שמנוניות ולא כבדות ולא תאמינו איזה הבדל זה עושה למראה השיער בתום הייבוש הסופי שלו.
הוא מונע את המראה הפריזי הזה, ושומר את כל הקצוות ישרים ואחידים, והשיער נראה מבריק ויש לו ריח מדהים!
אחרי שהוא יבש לגמרי ואני לא יוצאת למשהו מיוחד אני אוהבת רק לרסס אותו טיפה בספריי מחזק בשביל שהוא ישאר כולו מסודר, הספריי הזה Touchable Hairspray הוא אחד הנהדרים שנתקלתי בהם.
עד עכשיו השתמשתי במוזהב של לוריאל שהוא נהדר אבל התחושה אחרי הריסוס הוא קרש, הוא מצוין לשיער אסוף מתוח אבל לפזור הוא נתן לי אפקט לא נעים למגע.
הספריי הזה פשוט מחזק את השערה אבל הוא משאיר אותה נעימה ורכה, ואילן אומר שזה לא משאיר ריח של דלק.



במידה ואני אכן יוצאת לאירוע ואני לא רוצה שהשיער יראה עייף או לא מוקפד ומושקע אני פונה לשני חברים שלי, עכשיו אני אקדים ואציין שמי שאין לה שיער שמנוני לא חייבת את שניהם.
אני אסביר, בגלל שאני בעלת שיער שומני אני מוצאת בשנים האחרונות שאחד הדברים שמצילים אותי כשאין לי זמן או חשק לחפוף זה ה- DRY SHAMPOO, זה בעצם תרסיס שברגע שאת מרססת אותו על השורשים של השיער הוא מנקה וסופח את כל השמנוניות בשיער שלך ונותן לו מראה "חפוף".
ניסיתי את כולם ועד עכשיו הייתי צמודה לשמפו היבש של חברת בטיסט.
אבל הוא היה משאיר לי סימנים לבנים על הקרקפת כי הוא בבסיסו כמו כל האחרים על בסיס טלק.
AMIKA יצאו עם הגרסא שלהם לשמפו היבש לפני שנה וישר קניתי אותו ואני מאז לא נפרדת ממנו.
הוא סופח בצורה מושלמת,הוא מחזיק לי מעמד עוד יום אפילו יומיים בחורף,אין לו את ענני הערפל הלבן הזה,יש לו ריח מדהים והוא נותן נפח ברגע שמרססים אותו ממש על שורש השיער.
וכמו שאופנה תמיד חייבת להיות עם אצבע על הדופק ככה גם כל מה שקשור בשיער, וחברת AMIKA השיקו לפני חודשיים אני חושבת את התרסיס החדש שלהם שנקרא UNDONE זה ספריי שיתן לך טקסטורה לשיער.
אני למשל מצאתי שהוא מושלם מושלם למתי שאני מסלסלת את השיער שלי בגלים רחבים ואני רוצה שהם יהיו לא מושלמים בית קטן בערבה אלה טיפה MESSI לא השחקן..
למראה מרושל מלוכלך מבולגן אני מרססת את הספריי הזה, כשהם מתקבעים אני מעבירה בהם אצבעות והגלים מתפרקים ונשארים מבולגנים במראה של השנייה קמתי שככ באופנה עכשיו.





בגלל שאני ככ אוהבת אתכן :) ורוצה שתתחילו את הקיץ בצורה בריאה וטובה החלטתי לערוך הגרלה חמודה לכמה מהמוצרים הבאמת נפלאים האלה.
פניתי לחברת AMIKA והם היו נדיבים מספיק בשביל לתת לי כמה מוצרים להגרלה.
היא תערך באינסטגרם שלי, אתם מוזמנים לחפש אותי ממש כאן: Diva Diana  וכל ההוראות מופיעות שם.
מה תקבלו אם תזכו: 


שמפו יבש,ספריי לעיצוב,שמן טיפולי, מסרק שורות ללא חשמל סטטי, מברשת מתירת קשרים,וכל זה יגיע בתיק המדהים הזה שמושלם לעונת הנסיעות שאוטוטו כבר כאן.
ההגרלה תמשך שבוע, ותהיה חייבת במעקב אחריי בחשבון האינסטגרם שלי ושל חברת AMIKA.
ותיוג חברות וחברים שאולי נראה לכם שיצרו גם לקחת חלק בהגרלה המאוד כיפית וקיצית.
הרי כתוב בתורה ששיערה של אישה זה הכתר שלה.
את יכולה להיות הכי יפה עם הגוף הכי יפה עם הבגדים הכי יפים אבל אם השיער שלך נראה לא בריא ולא טוב.
שום דבר מזה לא יעזור.
אז בואו נשמור על הכתר שלנו בנות :), תאכלו תשתו תטפלו ו- REPEAT!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה