יום שלישי, 1 בנובמבר 2016

פריט חובה בכל מלתחה ...

לקראת גיל 30 התחלתי להבין קצת יותר את עצמי, לדעת מה חייב להיות לי בארון ואיזה צבעים ומה אני רוצה ללבוש באמת ולא מה אומרים לי ללבוש.
התחלתי לבנות לי מלתחה מאפס, פשוט ככה.
אודרי הפבורן אמרה פעם ששום ארון של אישה לא שלם בלי זוג מכנסיים שחורות וחולצה לבנה מכופתרת, והפריט הראשון שקניתי היתה חולצה מכופתרת לבנה מדהימה של GAP בפריז שעלתה לי לא מעט כסף אבל בחרתי להשקיע.
היא ליוותה אותי שנים כמעט עד אחרי הלידה של תובל ופשוט הייתי מאוהבת בגזרה שלה שלא היתה צמודה מדי, במרווח בין הכפתורים שמאוד חשוב לבחורה רחבה עם ציצי כמוני.
השרוולים שלא יהיו חוסמי עורקים, והאורך שלא יהיה בטן שאני מרימה ידיים. 
אני יודעת שזה לא מעט לבקש מפריט אחד, אבל היא היתה כל זה.








כשעברנו דירה כנראה שהיא הלכה לאיבוד יחד עם עוד הרבה דברים אחרים, ככה זה שאת אורזת לבד בית בהריון שהבעל בתרגיל מבצעי בשטח בטיזינבי.
ומאז שנים אני מחפשת את אחותה התאומה.
לא מצאתי בשום מקום, או שהגזרה צמודה מדי, או שהבד שקוף מדי, האורך לא מתאים השרוולים חונקים הצווארון קטן או גדול מדי, הבד נוראי... המחיר בשמיים ועכשיו כבר לא ככ פשוט להשקיע סכומים גדולים בפריט אחד לעצמי.
עד שמצאתי אותה, את המושלמת הזאת שאני מאוהבת בה מעל לראש, עם הקוקו הגבוה שלי :) והיא בכלל שמלת חולצה שזה פתרון אפילו עוד יותר טוב!
היא ככ ורסטילית, כמובן שאפשר ללבוש אותה כשמלה, יכולה ולבשתי אותה מעל מכנסיים, מעל ג'ינס קרעים היא נראית מיליון דולר!
הבד שלה נעים בטירוף ולא מתקמט בצורה נוראית, תחתונים וחזיה בצבע לבן או גוף ואפילו אפור עברו בהצלחה את השיקוף.
והיא עלתה לי לא כולל נקודות שמימשתי 169 שקלים :) יחד עם הנעלי עקב הכי מוש..(כן אמרתי מוש..) של קליגולה שעלו לי בסייל האחרון שלהם 100 ש"ח אני חושבת שזה הזוג שאני הכי חורשת עליו בעולם כי הצבע והגזרה והעקב מתאימים להכל!!










שמלה: Castro\ נעליים: Caligula\תכשיטים: Urbanina\צילום: רונן וסקר

עכשיו תגידו אתם מוצאים משהו כזה מושלם לא נצטלם איתו?? אז חברתי לקולגה וחברתי לבלוגספירה הילה הידועה בכינויה ובבלוגה "תלתלים" קשה לפספס אותה עם השיער אש הזה ורעמת התלתלים הזאת, היא כמו כתם של אש בכל פריים.
הילה בחרה בשמלה של Two Tone  ונעליים שתואמות את השיער שלה של שני בר.
אז החלטנו לצלם תמונות בהשראת החולצות/שמלות מכופתרות...אישה אישה ובחירתה, כי שום מלתחה לא שלמה בלעדיה.
התקשטנו בתכשיטים של המעצבת הצעירה עדי כצמן שמעצבת תחת המותג Urbanina  כי מראה כזה חייב משהו אקסטרה כדי שהוא יראה מדויק, והתכשיטים שלה עזרו לנו בדיוק לזה.
צמידי עור עם אבזמי מתכת עגולים ושרשראות מניפה מעור עם ניטים.. הביאו לנו את הלוק הסופי למשהו שמאוד אהבתי בלוק הסופי, רוקיסטי ואדג'י עם נגיעות של אלגנט.
היה לנו כ"כ כיף לצלם כל אחת את הבחירה שלה בלוקשיין שכ"כ הרבה זמן רציתי לצלם בו.
תודה רבה כמובן גם לצלם שלנו רונן וסקר על שהסכים להישמע לגחמות ולשיגעונות שלנו תוך כדי הסט :) 
ואתם, מה מבחינתכם הוא פריט חובה בארון?
תשאירו לי בתגובות אם בא לכם, אהבתם את התמונות את הסגנון? אשמח אם תעקבו אחריי גם באינסטגרם תחת היוזר @diva.diana ובערוץ היוטיוב שלי Diva Diana  שבדיוק השבוע מסתיימת בו הגרלה שווה של גיפטכארד בשווי 100 ש"ח לביוטיקייר...אז אשמח אם תרשמו.
ועד אז אני אהיה כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!


תגובה 1:

  1. מאיפה החולצה הלבנה המושלמת שאת לובשת?

    השבמחק