יום שבת, 8 באפריל 2017

בגדי הדיווה החדשים!

יש משהו בחגים שעושה לי חשק מטורף להתחדש!
אני לא מדברת על חגים כמו ל"ג בעומר או שבועות.. אלא על החגים החשובים באמת.
על החגים שאני יכולה להגיד לאילן "צריך לקנות בגדים חדשים לכולנו" והוא יקבל את זה ויגיד "נכון זה חג".
כאלה...
אני מודה שיש שריטות יותר נכון חריטות שנשארו לי מגיל קטן, במיוחד שאת זוכרת את הכל בבהירות של בן אדם מבוגר.
קללה הזיכרון שלי, קללה..
כשאין כסף בבית, וכל שקל הולך לאוכל אז בגדים חדשים לחג לא תמיד היו בסדר עדיפות של ההורים שלי.
אמא שלי היתה מוצאת פתרונות בלתפור לנו את הבגדים או לסרוג לנו כי היה יותר זול לקנות את הבד או את הצמר ולעשות לבד.



אף פעם לא חשבתי שזה משהו חריג, חשבתי שככה זה אצל כולם כשהייתי קטנה. פשוט הגעתי למסקנה שאמא שלי לא יודעת לבחור כנראה את הבדים הכי יפים (לא ידעתי אז שאלה שאריות של בדים כי זה מה שיכולנו להרשות לעצמנו אז).
עברו השנים ואחרי שאחי נולד פעם ראשונה הלכנו לקנות בגדים לחג, בחנות אמיתית עם תאי הלבשה ומדפים ומראות!
אני זוכרת כאילו זה היה אתמול אמא בחרה בשבילי שמלה לבנה עם כתפיות קשירה כאלה בכתפיים שהיתה כולה רקומה, וסנדלי קשירה חומות.




חזרנו הביתה והבגדים של כולנו נתלו בארון,קופסות הנעליים מצאו את מקומן ואסור היה לי לגעת בשום דבר עד הערב חג.
מדי פעם הייתי פותחת את הקופסא של הנעליים מציצה לתוכה,לוודא שהן עדיין שם.
מלטפת את השמלה כאילו היא הדבר הכי נעים בעולם.
באותו ערב חג נסענו לדודים בחיפה הרגשתי הכי יפה והכי מקושטת (כי אמא עשתה לנו כמובן צמות מדויקות עם סרטי סאטן לבנים בשיער) בעולם!



מאז אני כבר אמא בעצמי, והחלטתי עוד אז בגיל 10, שאצלי בבית כל חג המשפחה שלי תתלבש בבגדים חדשים!אילן בהתחלה לא הבין למה צריך לקנות במיוחד, אם יש לנו בארון בגדים חדשים לגמרי, אחרי שהסברתי לו את המשמעות הוא הבין.
השנה כבר שלושה שבועות לפני החג התחלתי לסדר את "החיילים" אחד אחד.
רון קיבל קומפלט לוק של "בנאל וסטטיק" תובל בחרה לעצמה חליפת מכנסיים עם בלייזר אוברסייז מסאטן בגוון כסוף, והיא נראית בה מדהימה (הדהימה גם אותי שהיא בחרה משהו כזה!) אילן בחר חולצת פולו כחולה וג'ינס סקיני יחד עם נעלי ספורט שקנה בחו"ל ונשארה אני :).



וכמו סימן קיבלתי הודעת SMS לטלפון שיש לי 329 נקודות ברשת קסטרו, ואני החלטתי שהגיע הזמן שאני אממש את הנקודות האלה שאני תמיד שוכחת שיש לי.
אני נזכרת בהם רק שאני יוצאת מהחנות מסתכלת בקבלה ואז שם רשום "צברת עד היום..." ואז מרביצה לעצמי כי אני כ"כ גרועה בזה.
החלטתי בכוונה לבחור פריטים מראש שידעתי שישמשו אותי גם בנפרד. גופיה בגוון מוזהב עם חוטים שזורים מנצנצים, חצאית שחורה פעמון הוספתי להם נעלי עקב KITTEN עם אלמנט כסוף בעקב ותיק עם אבזם ענקי, ההבדל היחיד הפעם :) שלבשתי את זה לפני ערב חג!
והרגשתי הכי יפה והכי מקושטת בעולם, רק בלי הסרטים בשיער.
מה אתם חושבים על הבחירה?

4 תגובות:

  1. לוק מהמם והעקבים נראים ממש נוחים. אני מקווה שאספיק לקפוץ מחר אחרי העבודה ולקנות לעצמי גם בגדים חדשים לחג.
    שיהיה חג שמח דיווה יפה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בייב! הם סופר נוחים.. לא נעים לי שקניתי אותם ביום חמישי ואני חורשת עליהם כל יום!
      מחזיקה לך אצבעות שתספיק.. חג שמח !!

      מחק
  2. קלאסי, מושלם ובעיקר בא לי ללכת עכשיו לקסטרו ולשחזר את הלוק.
    ומתה על הלוקיישן!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח לכי על זה.. זה במחלקה האלגנטית יותר.. אני גיליתי אותו רק לפני יומיים מתביישת להגיד, אבל הבעל כבר החליט שאנחנו שם יום בשבוע בערב לקפה אחרי יום עבודה :) אמרתי סגור!

      מחק